Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 18, 2009
Image Size
55.0 KB
Resolution
400×538
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,127
Favourites
201 (who?)
Comments
58
Downloads
56

Camera Data

Make
EASTMAN KODAK COMPANY
Model
KODAK EASYSHARE C613 ZOOM DIGITAL CAMERA
Shutter Speed
1/64 second
Aperture
F/2.7
Focal Length
6 mm
ISO Speed
80
Date Taken
May 14, 2008, 3:00:06 PM
×
Wont Let It Go.... by emmil Wont Let It Go.... by emmil
Persistent, isn't she? :D
But I guess every hamster will act the same once she's given a sunflower seed... :XD: It's Eva btw, on my husband's hands... ;)

and uh, my dog is not that much different: [link] <__<"

If you love my hamster pics, please support her painting here: [link] Thank you VERY MUCH! :thanks:

:bulletred: More hamster photos: [link]
Add a Comment:
 
:iconstarbystars:
StarbyStars Featured By Owner Jul 5, 2011
at least she wasn't biting your finger then she really wouldn't let go I remember in middle school my friend brought to hamsters a female and a male the female was meeaan and she bite my other friend's finger it looked like this picture and she would not let got for the longest time. the guy was even crying a little and he was bleeding! but it was cute how she had to spank the hamster to let go
Reply
:iconwinkofthebutterfly:
winkofthebutterfly Featured By Owner Apr 25, 2011  Student Photographer
awww so cute.
Reply
:iconrazgandeanu:
razgandeanu Featured By Owner Jan 15, 2011
i do that with my russian dwarf, he's so funny when he does that, but i won't do it to him when he gets older, i wouldn't want him to lose his teeth, lol
Reply
:iconmonyoh:
MoNyOh Featured By Owner Jun 12, 2009  Hobbyist Digital Artist
omg omg lol XD mine do the same!!
Reply
:iconperfect12386:
perfect12386 Featured By Owner Jun 2, 2009  Student Photographer
my gosh, hamsters are so greedy. :rofl:
Reply
:iconblackroseyoukai:
blackroseyoukai Featured By Owner May 27, 2009
wow! strong teeth :-o
Reply
:iconraja-ulat:
Raja-Ulat Featured By Owner May 26, 2009
Can't quite blame the hamster... ;p
Reply
:iconshirei-shou:
Shirei-Shou Featured By Owner May 21, 2009  Hobbyist General Artist
bwahahahaha ngeyel banget mau dapetin tuh biji bunga matahariiiiii
Reply
:iconkyubi-kitsune09:
Kyubi-Kitsune09 Featured By Owner May 19, 2009
cute.
Reply
:iconekarolla:
ekarolla Featured By Owner May 19, 2009
Aww, soo cute :>
Reply
:iconbloodyrose20:
BloodyRose20 Featured By Owner May 19, 2009  Hobbyist Photographer
ADORABLE!!! ^_^
Reply
:iconleiko-pl:
Leiko-pl Featured By Owner May 19, 2009
Awww... How cute thiny legs she has! ^.^

Anyway. This foto made me laugh really hard. XD
Reply
:iconnolra:
nolra Featured By Owner May 19, 2009
Mine! Mine! Mine!...
Reply
:iconaish89:
Aish89 Featured By Owner May 18, 2009  Hobbyist Digital Artist
I remember my hamster doing the same thing with a peanut XDD

Utterly cute! >333<
Reply
:iconnilopher:
Nilopher Featured By Owner May 18, 2009  Hobbyist General Artist
:rofl: so cute & funny!!! I wanna hug her, but I can't cuz she's too tiny lol
Reply
:iconxxmizerable:
xxMizerable Featured By Owner May 18, 2009  Hobbyist Photographer
Awww so cute ^ ^ <3
Reply
:iconanimeroxsmyworld:
animeroxsmyworld Featured By Owner May 18, 2009
dawes she wants the seed >3<
Reply
:iconazulsinuhe:
azulsinuhe Featured By Owner May 18, 2009
jajjaaajaj :hug:
Reply
:iconorendotan:
OrenDotan Featured By Owner May 18, 2009
it also happened to me when i had hamesters
i would let grab a raisin and wouldn't let go it was so damn funny :XD:
Reply
:iconhammystar:
hammystar Featured By Owner May 18, 2009  Hobbyist General Artist
aw X3...my little hamhams used to do that with their chicken-flavored dog biscuits X3.
Reply
:iconasti-chan:
asti-chan Featured By Owner May 18, 2009
OMG, that is the cutest picture ever :333
Reply
:iconacidkira117:
acidkira117 Featured By Owner May 18, 2009
HAHAHA MAN THAT HAMSTER ROCKS BIG TIME LMFAO MAN XD
Reply
:iconsitara-lukyan:
sitara-lukyan Featured By Owner May 18, 2009
Dwarf hamsters have jaws of steel :XD: Mulder was exactly the same :D
Reply
:iconcircusgothik:
circusgothik Featured By Owner May 18, 2009  Student General Artist
haha very funny xD
Reply
:icondeathofcaelum:
DeathOfCaelum Featured By Owner May 18, 2009
That's like... an uber nom-nom-nom.
Reply
:iconvany5391:
vany5391 Featured By Owner May 18, 2009
haha cool! i like it!
it reminds me of my little hamster, she is almost in the same manner when i give her sunflower seeds^^
Reply
:iconsilverstream06:
Silverstream06 Featured By Owner May 18, 2009  Student Digital Artist
Lol she does remind me of a dog that won't let go of it's rope XD
Reply
:icondragoondedel:
DragOOnDedel Featured By Owner May 18, 2009
Hahaha so cute xD
Very sweet =)
Oh and you know I got a cat since last thursday, I picked her up on the roof, wandering all alone and starving. So I brought her home and now she really feel at ease ^^
Probably many photos will come soon =D
I always enjoy seeing you're hamsters photos xDDD
Reply
:iconemmil:
emmil Featured By Owner May 18, 2009  Professional Digital Artist
yeah, why not showing our loves for our pets via the camera? :D
Let's share them with the whole world!! ^^
Reply
:icondragoondedel:
DragOOnDedel Featured By Owner May 19, 2009
wah =D that would be cute xD
and i will surely share my cute pets with the world! =D
*cat sleepin on laps atm xD*
Reply
:iconbiancaneve81:
biancaneve81 Featured By Owner May 18, 2009
Super hamster! She flies to save and then eat the seed! :XD:
Reply
:iconnaniken42:
Naniken42 Featured By Owner May 18, 2009
Have you tried giving them a strand of millet? Methuselah used to practically wrap his entire body around them, as if he could absorb all of the delicious millet through his fur.
Reply
:iconemmil:
emmil Featured By Owner May 18, 2009  Professional Digital Artist
what's a millet? ^^
Reply
:iconnaniken42:
Naniken42 Featured By Owner May 18, 2009
[link] It's a type of grain. In pet stores, you usually find it in the bird section, but small rodents LOVE it and it's very inexpensive. A little goes a long way for a little hammie. ;)
Reply
:iconemmil:
emmil Featured By Owner May 18, 2009  Professional Digital Artist
hmm... I looked at my hamster food ingredient and couldn't find it :|
Reply
:iconnaniken42:
Naniken42 Featured By Owner May 18, 2009
It's a treat. It might not be in food mixes. You buy it in packages of usually six strands of millet. The strands are very long and have a LOT of millet, which is why they last a long time. The actual millet grains that the animals eat are attached to the millet strand and they pick off the grains. Like I said earlier, you can usually find it in stores where you buy products for birds. I've even gotten from the pet food/treat section in the grocery store.
Reply
:iconemmil:
emmil Featured By Owner May 18, 2009  Professional Digital Artist
... I'm afraid going to the bird market becoz of the flu <__<
Reply
:iconmacanimegirl:
MacAnimeGirl Featured By Owner May 18, 2009  Hobbyist Writer
No can has!! Do WANT!!

LMAO. How adorable!
Reply
:iconmistoflight:
mistoflight Featured By Owner May 18, 2009  Hobbyist General Artist
XD So silly!
Reply
:iconjullchan:
JullChan Featured By Owner May 18, 2009
Oh LoL thats so adorable ^W^
Reply
:icondavekin50:
davekin50 Featured By Owner May 18, 2009
LOL I love it
Dave
Reply
:iconnachtschimmer:
nachtschimmer Featured By Owner May 18, 2009   Traditional Artist
thats so adorable! :D
hamsters are such cute animals xD
Reply
:iconraingrass:
Raingrass Featured By Owner May 18, 2009   Digital Artist
"Stop stealing my seeds!" ;)
Reply
:iconpomp-berry:
pomp-berry Featured By Owner May 18, 2009  Student General Artist
this is like... THE cutest thing ever! I want a hamster too!!! lol :D

I've actualy been wanting one since I saw the hamster on a piano with a popcorn video =P
Reply
:iconstrawberry-chain:
Strawberry-Chain Featured By Owner May 18, 2009
Oh yeah. Hamsters are VERY greedy! Same with mine, if she has something to eat everything else doesn't matter anymore. :D
Reply
:iconyuki-n0-hime:
YUki-n0-Hime Featured By Owner May 18, 2009  Hobbyist Writer
OoO!!! *laughing so hard*

My little Jack is the same! Whenever I took his bowl when he was eating, he couldn't let go and was lifted!!

My big bro also said that he put some food on his hand, he put it in, and when he was looking somewhere else, Jack stomped on his hand... and since he was surprised, the food flew away...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!
Reply
:iconskullbutterfly:
skullbutterfly Featured By Owner May 18, 2009  Hobbyist General Artist
fishing hamster~
>w<
Reply
:iconwhimsi:
whimsi Featured By Owner May 18, 2009
Always so adorable... She wants it now, huh? :P
Reply
:iconchinara:
chinara Featured By Owner May 18, 2009  Student Digital Artist
Eva seems a little thin, doesn't she? =/ But yeah, hamsters are really persistent.
Reply
:iconemmil:
emmil Featured By Owner May 18, 2009  Professional Digital Artist
it's actually healthy for her to stay like that... the other two are too fat that they don't have any waist line anymore ^^"
Reply
Add a Comment: